şi cu toate astea ne-am fi dat osteneala să fim adevăraţi

în toate privinţele în toate timpurile timpii cadenţa tot tacâmul

şi mâna cu Don Quijote am fi dat şi zale pe cap şi mori de vânt

şi spadele săbiile securile şi scuturile şi sandalele şi tot ar fi fost scos

cu polaroidul turistului pentru a noastră nemurire şi efort

şi biblia am fi citit-o pe toată pe rând pe aia ascunsă pe aia ştiută

pe aia mare pe aia mică şi chiar jesus ne-ar fi lăsat să fim nişte

super stari prea faini si prea mari şi tipa aia de la ştiri ar fi amintit de noi

din oră în oră şi primarul ăla cu burta mare şi ghiul ne-ar fi dat cheia oraşului

dar zeii nu prea au ţinut cu noi şi uite că nu ne-am trezit bă

nu ne-am trezit în ziua aia la ora aia pentru chestia aia pentru poza de grup

pentru nemurirea noastră şi pentru beţia de apoi deşi mersul trenurilor

nu conţinea nicio eroare şi e valabil până la sfârşitul anului

