baby baby hai să ne vindem chiloţii pe ebay
hai să facem duş în şosete
faci tu cafeaua de dimineaţă când te-am cunoscut făceai baloane de săpun
şi nu aveai un pix cu nu ştiu ce culoare
roşu? sau negru?
nu l-am citit nici pe stendhal şi nici pe freud
dar nici ei nu m-au citit pe mine
la dracu! uite ceasul! este aproape 10 pî mî
şi sola stă în poala mea
mă întreb ce faci te întrebi ce fac
mi-e dor de tine
simţi?
auzi, agariciule?
am rămas singur acasă şi m-am încălţat
cu bocancii maro
ascult doors şi mă gândesc că mi-era dor
de tâmpitul ăsta
nu am luat nicio piatră de la mormântul lui
şi nici nu am developat pozele
aveam tricoul cu iisus hristos
şi lumea nu dădea doi bani pe mine
dar nici eu pe ea
nu te ştiam atunci
dar nici tu
şi parcă nu a durat mult
până ţi-am spus
te iubesc
deci, te iubesc!
se face 10 fix
încă un pahar de vin roşu
e bun pentru corp şi suflet
ain’t gonna crawl no more
aprind o ţigară
în cinstea lui Keops
şi piramidele lui
se ştie se ştie
aşa baliverne
iată-mă
le scriu
un pic câte un pic
ajung un om mare
vom pleca
departe
şi vom bea bere
la fiecare colţ de ţară
acolo unde vom păşi
amândoi
unde vom vedea cu ochii
o măsură 37 şi o măsură 42
