vreau să fiu o stea de cinema de mare solară
ich will i drink eu fut
o masă un scaun o bere în faţă
o pernă un pat gol puşcă dorm
stau privesc doresc şi culmea îmbătrânesc
rost fără rost două mii plutesc într-o apă chioară
am aici banii am aici viaţa mea sunt eu cel care
orb cu băţ fără băţ tic tac tip top tipă goală
fermecată dansează doi tinerei sparg
seminţe stau cu curul pe o bancă
dansează fermecată ei priveşte se mirară
acum aici nicăieri peste tot jegul ăsta
ne îngroapă cei care conduc lumea
asta se va termina sticla de bere nemţească
germană deutche welle liebe sunde fofoloancă
moca transpiri din greu cafea la ibric cafea in cană
cafea pe nisip cafea la oliţă steaua ta de mare
tuţi tuţi tuţi tuţi muzica house este în formă
orizontală fragilă moale de căcat tuţi tuţi
tuţi tuţi bassul vibrează tuţi tuţi gura mătii
