o mamaie dă cu coasa
şi Marcel stă tolănit în fânul moale
into the void ţăranii români au devenit iobagi
şi into the void istoria noastră s-a scris pe genunchi
noi eram chipurile mari la sfat dar mici în alte privinţe
şi toţi privitorii ăia de pe margine nu au pariat niciodată pe noi
şi tot into the void eu sparg seminţe şi mă uit la surprize
surprize aşa cum şi noi iertăm greşalele voastre
şi into the void făceam o labă serioasă
şi soră-mea îşi îndrepta părul şi oala de ciorbă s-a răcit de tot în balcon
şi citesc cărţi pe care le-am citit le voi citi nu le-am şi nu le voi citi
şi reviste porcoase şi gagici goale în libertatea can can click
şi into the void înotam de zor ca un cal cu coama în vânt
şi cenuşa va zbura în toate cele patru zări 3 Sud Est sau gara de Nord
şi îmi tăiam unghiile into the void şi iubirea mea era sărată şi umedă
transpirasem pe drum încoace şi into the void îmi suflam nasul  şi medicamente luam de la naştere în beţia simţurilor îmi turnam picături în nas
şi transpiram nopţile ca un om cumsecade şi into the void am tras primul pârţ
şi sub pătură mirosea a mine şi a iarbă verde şi acel om zâmbind
mi-a spus du-te băi în pizda mătii şi atunci into the void am înţeles
că totul se mestecă încet şi că reţii totul şi înfuleci şi ţii în tine până când
vomiţi şi te uiţi la bucăţile mari din vasul de toaletă şi ştii că jobul iţi începe abia a doua zi
şi că pacea asta mondială de care vorbesc toţi este doar o reclamă la blugii prespălaţi
şi că dacă andreea marin ar fi trăit into the void ar fi avut râsul mai gros
